Artículo
Emerging technologies in STEM education. A bibliometric analysis of publications in Scopus & WoS (2010-2020)
Resumen
0
Autores | Silva-Díaz, Francisco (57218488348); Fernández-Ferrer, Gracia (56168830700); Vásquez-Vilchez, Mercedes (16240424000); Ferrada, Cristian (57205337765); Narváez, Romina (58035187300); Carrillo-Rosúa, Javier (56598616700) |
Título | Emerging technologies in STEM education. A bibliometric analysis of publications in Scopus & WoS (2010-2020); [Technologies émergentes dans l’enseignement des STEM. Analyse bibliométrique des publications dans Scopus et WoS (2010-2020)]; [TECNOLOGÍAS EMERGENTES EN LA EDUCACIÓN STEM. ANÁLISIS BIBLIOMÉTRICO DE PUBLICACIONES EN SCOPUS Y WOS (2010-2020)] |
Año | 2022 |
DOI | 10.13042/Bordon.2022.94198 |
Fuente | https://www.scopus.com/inward/record.uri?eid=2-s2.0-85145078489&doi=10.13042%2fBordon.2022.94198&partnerID=40&md5=9a9bfa399271421c7d0b4a887b21b3c8 |
Afiliaciones | Universidad de Granada, Spain; Universidad de los Lagos, Chile; Instituto Andaluz de Ciencias de la Tierra – CSIC-UGR, Spain |
Tipo de acceso abierto | All Open Access; Bronze Open Access; Green Open Access |
Referencia | Scopus |
Artículo obtenido de: | Scopus |